lördag 4 oktober 2008

"parklek"

Medlemmar från ateljéföreningen Ockra har under två helger haft utställning i stadsparken i Hjo. Det har varit jätteuppskattat. Jag tycker det har vart skitkul!!!! För er som inte har kunnat beskåda "mästerverkern" har jag lagt upp några bilder här. Titta och njut....

Virkat spindelnät - av mig.


Instickad lyktstolpe - av mig.




Hästar av drivved från Vättern - Anna Gärberg

Ko av plåt - Anna Gärberg

Nät av keramik - Christina Lindberg

Keramik - Christina Lindberg

Keramik - Christina Lindberg

Måleri på textil - Linda Bähni Thomas


Frö som gror av keramik/tovat - Ulrika Winterfeldt

Lekande barn - EvaLisa Bergman

Harpor - Barbro Christoffersson





2 kommentarer:

Charlotte Tollstén sa...

Kul med bilder från utställningen.
Ser snyggt ut!
Speciellt ditt spindelnät gillar jag.

Ha det gott.

annkin57 sa...

Sååå fräsigt, ditt spindelnät var mycket effektfullt i trädet.