måndag 9 november 2009

Grattis Ola...

...som har födelsedag idag,
puss på dej!!!

4 kommentarer:

Anna S sa...

Sv: Tack Åsa! Jo mamma berättade detta. Frågade doktorn om träningen och hon sa att jag kunde "fortsätta som vanligt" men att jag skulle känna efter hur det kändes och så. Men ska tänka på det du sa och inte ta ut mig för mycket :)


Ps, Grattis till Ola!

Christina sa...

Hälsa och gratta Ola

Anna S sa...

Sv: Ja, rött te är smaskigt, speciellt på kvällen då man blir så lugn och slö av att dricka det :) Och Njuta-butiken har ju så mycket gott!

Ja det gick bra med sprutan. Det har faktiskt blivit lite mer ömt runt svanskotan och jag känner en svag smärta även när jag inte belastar den, men hoppas på att det är positiva tecken :)

annkin57 sa...

Ett försenat grattis till"gubben".