lördag 2 januari 2010

god fortsättning....

Här börjar vi det nya året med att ha hundtjejbesök. Det är Dingos favorittik Leisle som är här för att paras...Det är första gången som jag tar hand om en parning helt själv, men det ska nog gå bra hoppas jag. Vi har försökt några gånger, men än så länge har det inte blivit nåt (det är nog lite för tidigt).

Annars har det vart mest snöskottning. Vet inte hur mycket som har kommit, men det går i alla fall upp till knäna när man går ut på gräsmattan. Tanken har varit några dagar att jag ska ta med mig kameran ut och föreviga detta, men det har inte blivit av än. Jag gillar snön och att vi har haft en vit jul, men nu räcker det... Nä, jag klagar inte, låt snön ligga så är jag nöjd.

Återkommer förhoppningsvis snart med både snökort och rapport om parningen, håll tummarna!!!

2 kommentarer:

Anna S sa...

Sv: Haha inte helt hoppslöst ute skulle jag vilja säga, men huvudmassage-grejen tycker jag du ska slå till på. 15 kr på Hem&Hobby :)
Tack och detsamma!

Anonym sa...

!