måndag 16 maj 2011

Trött efter helgens äventyr....

Ja, man blit trött av att tillbringa så många timmar utomhus. Räknade ut att det blev 11 tim i friska luften i lördags. Behöver väl inte nämna att jag både jag och hundarna har sovit gott i natt...
Den här bilden har Sandra Josefsson tagit. Det är jag och Minus i söndags. Vi blev BIM junior och det är vi jättenöjda med!!! (BIM=bäst i motsatt kön)



Den här bilden har Ulrika Andersson tagit. Allt blev lite bråttom i lördags. Jag satt i telefon när det var dax för juniorfinal....hann inte byta glasögon och blev lite stressad. Vi slutade som BIM junior där också!!!



Är så nöjd med helgen. Det var jättekul att vara på utställning igen. Jag klarade mej utan mammaAnnki, även om jag saknade henne!!!



Vädret var upp och ner. Mycket moln, lite sol och lite regn. Men ändå var rosaÅsa igång...halsen och dekoltaget var inte att leka med efter lördagen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga framgångar du har med dina SÖTA pojkar. Lycka till i fortsättningen,vi håller på er Bamse kram från Tosca o monica

Åstrands valpar sa...

STORT Grattis lillebror med matte !!! från Zahpira och småbusarna och matte