lördag 30 juli 2011

kvälls-spår...

Härrom kvällen var Ola och Minus uti i skogen och spårade.
Godis får man när man markerat föremålet!!!
Det går framåt....
 Titti o Scprappie var med, de är bara såååå duktiga!!!
Tosca var också med....Minus bästa tjejkompis ;)

Själv var jag hemma och vårdade den slagna hjälten Dingo. Han mår mycket bättre!!! Hoppas han piggar på sej så han kan följa med på utställningen nästa helg!!!

Tack för bilderna Monica Mörk.

De senaste dagarna har vädret varit för tråkigt... jag vill ha SOL......

Ha en bra helg!!!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det kul och tacksamt att spåra med sin softis, då är man som populärast! Vi har börjat blodspåra nu och det är kul och det sitter som ett smäck så man blir ju motiverad att gå ut igen då. Tacksamma hundar att arbeta med eller hur?

Åsa sa...

Tack för kommentaren, vem du nu är.... ;)

Anonym sa...

Med hänvisning till ovanstående...
En engagerad softisägare som brinner för rasen och boende i den stora kommunen nära dig...
Kram till hundarna.
Marie

Åsa sa...

Aha, jag tror jag vet vem du är...... ;)
Ha det så bra du också!!!!

Anonym sa...

Yes!!! Ibland blir allting så glasklart eller hur?...
Idag blir det soft med softisen det känner jag det, det är för varmt för aktiviteter idag, bad i fontänen tror jag det blir, hunden alltså...
Marie