tisdag 16 augusti 2011

utställningsträning...

I lördags var jag, Dingo och Minus på inofficiell utställning i Falköping. Har varit där en gång tidigare och det var jättetrevligt. Bra tillfälle för Minus att träna lite på. Vi hade sällskap av Monica och Tosca.
Dingo och Minus fick dela samma bur...
 ...medans Tosca spanade in när jag satte upp tältet.
 Minus in action...
 ...räcker ut tungan åt dommaren!!!
 Dingo springer för fullt (matte mä)
 Ja, 2:a plats var det som gällde. Minus blev 2:a junior i gruppen
och Dingo 2:a champion hund. Fina priser fick vi!!!
 Tosca spanar in de snygga rosetterna!
Minus o matte har gosse-stund!!!

Vi hade en jättebra dag!!! Fint väder och trevliga tältgrannar ;)

Tack Monica Mörk för alla kort du tog!!!

Kan tala om att jag går på kryckor just nu....utställningar två helger irad
+ att börja jobba blev för mycket för mina ben.....SKITTRIST!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aj aj aj då ..det märktes i helgen att det va jobbigt,kände av det jag också....men kul hade vi tusen tack för en kanon trevlig dag..
monica o Tosca

Åstrands valpar sa...

Grattis till placeringarna ! Bra jobbat matte och vovvar ! Kram från Karlstad gänget