tisdag 17 januari 2012

...gott nytt år!!!

...det kanske är dax att ta upp bloggandet lite grann igen ;) Vet att en del av er har saknat mej, TACK för det!!!
Detta året har kommit igång med buller och bång. Än så länge har det mest varit traditioner. Som kalkonmiddagen hemma hos mamma & pappa på nyårsdagen. Vad jag vet har jag nog bara missat det en enda gång.... I år var det nog Zandra & Dennis som hade det jobbigast ;)
Sen var det MyDog som har varit i Göteborg de senaste åren under 13-dagshelgen. I år var det jag och Minus som åkte dit. Kan säja att jag hade dåligt samvete att lämna Dingo hemma, han har ju alltid följt med.... Var där i 5 dagar. Jag hade tagit på mej att göra Wheatenklubbens rasmonter, jättekul.
Är så nöjd med Minus. Han blev bästa unghund på lördagen, på söndagen skulle han tagit på sej sin amerikanska päls - men fick ändå CK ;)

Helgen som var tillbringade jag hemma. Åh, va skönt det var!!!!! Vi slöande, åt gott, gick promenader, stickade, läste och bara hade det mysigt........ förutom den där förbannade höften :(

Ska försöka uppdatera mej hyfsat ofta, kanske 1 gång/vecka.... den som lever får se.

Ha det så gott!!!

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Åh va fin han är minus! Riktigt fin hund! Själv har jag ju dvärgschnauzer men var inte på My dog i år. Ha d gott!

Anonym sa...

Stiligt skönt att du är på GGGGGG
med blogg,Jätte fint foto på er.
Monica o Tosca

Anonym sa...

Jag tycker ni är stiliga båda två :)

Kram från Kristina Josefsson