lördag 25 februari 2012

härligt väder....

...har det varit idag. Solsken hela dagen lång!!! Vi var uppe vid Hyltan och gick en promenad med hundarna. Zandra och Dennis gjorde oss sällskap. Efteråt var det fika vid sjön. Allt var frid och fröjd förutom att Minus fick spelet och började jaga en klunga med cyklister...det hjälpte inte hur mycket vi ropade. Till slut stannade en av de som cyklade och sa till honom. Pinsamt? Ja!!!
Annars har jag njutit av att vara ledig. Har städat uppe i lägenheten där jag har min ateljé lite grann. När jag har jobbat där brukar jag lämna allt där det ligger och bara gå därifrån. Skönt, men ibland behövs det röjas. Har tecknat lite grann.
Nu ska jag sätta mej i soffan och sticka lite. Kanske är det något att kolla in på tv´n.
Ha en skön kväll!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bus Minus..löpet över nu så dags för Tosca race...... Monica

Åsa sa...

Så som Minus har längtat efter Tosca!!!!
När vi var på MyDog försökte han ju leka med flera Schäferhundar, men de var ju inte Tosca...
Skönt att du är bättre Monica!