fredag 21 november 2008

länge sen...

Då var det äntligen dax för hundutställning igen. I Borås går Terrierderbyt åt stapeln på söndag.
Åker med Dingo till mammaAnnki imorgon för klippning. Det känns som det var evigheter sen vi sågs, det var ju faktiskt i september. Det ska bli spännande att få kolla in den nya lägenheten, fast jag kommer nog sakna "min" husvagn lite...
Vi har många hundar med oss på söndag, bl a Dingos bror Basseman (de är så lika). Sen ska en av valparna från senaste kullen komma, Zaphira.
Har som vanligt inga större förhoppningar. Även om jag vet att domarn gillar Dingo. Vi får väl se vad som händer, men jag skulle bli jätteglad om det går vägen...
JAG VILL HA EN NY KAMERA!

2 kommentarer:

annkin57 sa...

Tack för ert fantastiska engagemang,du är BÄST!

Christina sa...

Tjolahejsan - tvåa?! (facebookkommentar) Det låter som om det gick bra, men som sagt bronsmedaljören är statistiskt sett lyckligare än silvermedaljören... Ack så nära jag var :D
kram på dig/Christina