fredag 25 september 2009

har det tråkigt...

Jag har det tråkigt. Är fortfarande sjuk, nu är det 2 veckor... Var hos doktorn i måndags, det var halsfluss o öroninfl o lunginfl...Inte trodde jag att jag var så sjuk. Han ville ha mig hemma ett bra tag till, aldrig sa jag. Men när jag väl har slappnat av och tagit det lugnt ett tag känns det. Hjälp vad jag har sovit o slöat...orkar ingenting, svettas o flåsar för minsta lilla. Men det går sakta framåt, har i alla fall fått rösten tillbaka, även om den svajar lite ibland. Just nu har jag mest ont i lungorna och hostar som en galning.

Hjälp vad jag klagar. Men annars är livet rätt bra!!!!!!

2 kommentarer:

Yvonne sa...

Vila,vila,vila!!!
Synd att du missade symässan!
Du kunde nog också spenderat en hel dag där vilket jag o mamma gjorde igår!
Krya på dig!
Vi ses snart!
Kram Yvonne

Annarella sa...

Jag hoppas att du får krya på dig snart! Många hälsningar från Annarella (Matte till bland annat Eng Toy Terriern Hilda)

http://kalinsi.webb.se