tisdag 1 september 2009

vad har hänt sen sist???

Det känns som om det var länge sedan jag skrev något här... Vad har egentligen hänt sen sist då? Allt och inget.

Jag jobbar min halvtid på fritids o trivs jättebra, har så bra jobbarkompisar!!!! Knät är det upp och ner med. Men några kryckor har jag inte haft på ett tag även om ispåsarna är välanvända, så det är på +-sidan får man nog säja.

Det har vart en hel del hundar. Vi har haft äran att ha Yummie boende hos oss i 3 veckor, världens bästa "mammidearest". Hon bor i vanliga fall hos mammaAnnki, men har vart på "avkoppling" på landet ett tag... Vi saknar henne allihopa!
För 2 veckor sen hade Dingo "dambesök" från Norge. Hoppas på valpar längre fram i höst.
I helgen var vi på utställning i Vårgårda, både lördag och söndag. Det var Dingos premiär i championklassen, med de stora grabbarna... Tyvärr missade mammaAnnki detta, då hon var hemma med Silly som fick valpar (grattis Silly!). Jag hade fullt upp... Visade Stina och Jillis, samtidigt.... Allt löste sig bra med hjälp från andra "Fyra tassare".
Men på söndagen var Annki med och allt var som "vanligt" igen...


Annars rör det runt i mitt huvud. Om några veckor är det dax för "parklek" i Hjo. Vi i ateljéföreningen Ockra ordnar utställning i parken, favorit i repris får vi hoppas...Förra hösten gjorde vi olika "installationer/konstverk" som visades under 1 vecka. Meningen är att vi ska göra om detta, men det känns inte bra än...

Återkommer med fler rapporter från mitt liv....

1 kommentar:

annkin57 sa...

Kul attfå läsa på din sida igen. Lycka till med parkleken.