lördag 27 februari 2010

out of phone...

Just nu är livet lite besvärligt. Har förlagt min mobiltelefon... Har letat överallt jag kan tänka mig. Har prövat att ringa och "leta", men den har stängt av för det var så dåligt batteri.
Eländet tar inte slut där! Vår telefonkabel till den fasta telefonen gick av igår när snön/isen från taket smälte...Så nu vet ni varför jag inte hör av mig, har alla mina nummer där... Om nån vill kontakta mig den närmaste tiden är det smidigast att göra det här eller på Ola´s mobil.

Fast lite bra blir det ändå idag. Vi ska installera vår nya tvättmaskin. Den förra gick sönder för ca 2 veckor sen!!!

2 kommentarer:

Åstrands valpar sa...

Hallojs tjejen ! Typiskt när det börjar krångla så händer allt. Lite ketchupflask effekten... Du ska se att mobilen dyker upp på något oväntat ställe. Kanske Miró har lagt den i någon sko eller du i någon väska du inte använder så ofta eller ramlat ner bakom ett element...?

Själv lyckades jag få 1000 kr i felparkeringsböter då jag ställde mej på parkeringsplats där handikapp-skylten var översnöad. P-bolaget säjer att jag borde ha klättrat upp i snöhögen och borstat bort snön från skylten... Ja, jag tänker överklaga ! Betalade dessutom 3700 kr för Cookies vet vård, första operationen steg 2 kommer om en dryg vecka då blir det ca 2000 till. Samma dag som 1000 kr boten DOG mobilen, suck, gick till en mobilservice ställe, men de kunde inte få liv i den. Gick tillbaka till affären som jag köpt den i och JIPPI det fanns garanti kvar - skulle bara kosta 450 kr. Efter att tjejen i affären pillat lite inuti mobilen, bestämde den sej plötsligt för att återuppstå ! Ja det var ju den bästa lösningen...Så ketchupflaskeffekten har drappat mej med ! Kram från ett för dagen REGNIGT Karlstad

Anonym sa...

Ha ha ha, visst känns det "lyxigt" med tvättmaskin "helt plötsligt" :-) Hoppas du hittar din mobil.....
Kram på dej, du som tydligen har det "lika illa" som jag ;-)(Susanne alltså!)