torsdag 4 februari 2010

Så kan det gå...

Har legat i sängen några dagar. Veckan började så jättebra! Jag var på toppenhumör och i måndags åkte jag pulka med fritidsbarnen. Jag vet att det inte är bra för mig, så jag gick bara upp för backen 3 ggr. Men det blev för mycket...så nu har jag ont i knä och höfter och tycker att livet är pest.
Försöker att hitta på saker att som gör mig glad! Men jag är ju lite envis, så det mesta låser sig om jag är hemma från jobbet. Tänk vad mycket lättare allt är när det är varmare ute, då kunde jag ha suttit på trappan och drukcit te, låtit hundarna vara ute i trädgården hela dagen.
Hibiskustyg som jag gjorde för något år sen
Ska fortsätta att sticka på min kofta och hoppas att allt känns bättre imorgon!!!

5 kommentarer:

Tusse Fox sa...

Vad snyggt tyg! Är det screentryck?

Anonym sa...

krya på dej kram monica aura

Anonym sa...

Jiiipppiii
Jag kunde Åsa va kul testar igen hoppas detta hamnar hos dej också, då börjar jag bli riktigt duktig.Vilket vackert tyg,du är jätte duktig,har du inte visat vilka snygga vi har på klubben.
kram Monica

Åsa sa...

Självklart är det screentryck!!!
Det var ett tag sen jag gjorde nåt, får nog sätta mig o göra lite mönster, för det är KUL!!!

Christina sa...

Finfina tyget, mera mönster - JA! Bildkällaren till nästa vår? Ska vi söka, Anna sa att de eventuellt hade ett ickeännuplanerat tillfälle... Vill du?
Kram Christina