söndag 2 maj 2010

den senaste veckan...

Den senaste veckan borde jag ha hoppat över. Har legat med världens förkydlning som satte sig i luftrören. Fick biverkningar av medicinerna - sömnrubbningar. Jotack, jag sov inte ordentligt på flera nätter. Har vart dötrött men ändå uppe i helvarv.
MEN idag mår jag mycket BÄTTRE!!!! Sov hela natten. Energin, styrkan och lusten har kommit tillbaka;)
Båda hundarna har blivit badade, men kamning och klippnig får vänta tills imorgon...
Har faktiskt varit uppe i lägenheten och lekt med temperafärgerna, åh va kul det är varför gör jag inte det oftare?). Något att ha kanske det blev, får kolla in resultaten imorgon, hoppas! Ska nämligen vara med på Konstrundan i Hjo om 2 veckor och det känns inte som jag har något roligt alls att visa.... Hur som haver får framtiden avgöra detta;)
Hoppas att nästa vecka blir bättre, det ska väl inte vara så svårt....