måndag 10 maj 2010

utställningsdax....

....i helgen inledde vi utomhussässongen i Larv och tånga Hed (Vårgårda). Det är alltid lika kul!!! Den här helgen brukar vara underbar, årets 1:a rosa bränna brukar finnas i mitt ansikte. Men så var inte fallet i år, f-n va kallt det var i lördags....5 grader och regn.
Vi stannade absolut inte längre än nödvändigt. Jag skulle ha shoppat en bädd till Minus men det glömde vi bort...det var bara hem som gällde.
Söndagen blev mycket bättre, är nog allt "lite" rosa i facet om man tittar noga. Det var lite sol istället för regn. Däremot var resultatet bättre i lördags Dingo blev 5:e BH och i söndags blev han oplacerad....
Snygg rumpa Ingeborg!!!
MammaAnnki in action!
Snälla, jag vill leka...
...pussas lite kanske.
Vi hade finbesök av Dingos dotter Zaphira och Elisabeth från Karlstad. Hon pappa upp idagen, lilla tösen fyller 2 år i juni. För henne gick det jättebra, hon fick sina 1:a ck:n GRATTIS!

2 kommentarer:

Åstrands valpar sa...

Stort TACK från Mej och lilla Zaphira ! För allt från jättegod mat till råd och stöd under utställningen! Jag vet ju att ni har rätt "ta det lugnt" men det blir bättre när jag hunnit skrapa ihop lite rutin... och fått lite mera koll på tävlingsnerverna... Fina bilder "de stjäl jag" till min blogg och jag lyckas tekniskt.

Anonym sa...

Grattis till meriter och placeringar.
Va stiliga dom är i ringen BÅDE mamma ANNKI och Dingo.
kram monica