söndag 9 januari 2011

första veckan är snart avklarad...

Usch, va tiden går fort, vet inte riktigt vad jag har gjort den 1:a veckan på det nya året...
Det känns som om jag har gjort massor, men det har jag nog inte. Måste tänka efter. Jag har i alla fall jobbat mån-ons.

Träffade mina äldsta vänner i tisdags kväll. Anna o Mona lärde jag känna på "mammas gata i stan" när jag var si sådär 2 år. Det är jättekul att vi fortfarande träffas. Om det inte blir varje månad så blir det nog varannan. Rediga töser!

Sen var det ju ledigt i torsdags och nästa dag tog jag semester. Jag och Minus åkte till mammaAnnki. Rena skitvädret med massor av snö var det i torsdags... Tillbringade två nätter i Lindome.
På fredagen "jobbade" jag och Minus några timmar i Terrierklubbens rasmonter på MyDog. Träffade mycke trevligt folk och Minus såg många konstiga hundar. Efter jobb blev det shopping, det blev diverse hundgrejer och matte fyndade en jacka!!!
På fredagkvällen kom det gäster till fam Nilsson. Vi var 8 personer och 5 hundar, som hade jättetrevligt. Jag o Minus var väl tidigast i säng vid 4-tiden, de gamle var uppe hur länge som helst...

På lördagen var det dax att åka hem. Ännu en dag med skitväder, den här gången regnade det hur mycket som helst. På vissa ställen gick vattnet ända upp till dörrarna. Ja fy tusan, det var nog bland det värsta jag kört i på länge. När vi närmade oss hemma var det blixthalka...

Under dagen idag har det inte hänt speciellt mycket. Det är ju söndag och är inte det en vilodag... Mina ben behöver det i alla fall. Nu blir det nog soffan och någon film tror jag.

Ha det bäst!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Låter som du haft fullt upp med massa roligt! (utom väglaget...)
Är väl en bra början på det nya året!
elisabeth

Anonym sa...

Skönt att det gick bra hem....
kram Monica

annkin57 sa...

Tack för allt,gullhöna!