söndag 17 augusti 2008

då var det gjort...

Utställningen gick bra!!!!


Premiären med Dingo i ringen är gjord och jag lever än... Nä skämt och sido, när jag väl var där kändes allt ok. När vi var på plats och tältet var uppsatt, då kunde inget gå fel.

Väl inne i ringen var jag inget nervös alls. Domaren gillade Dingo skarpt, vi fick springa många varv i ringen innan hon bestämde sig. Hon kikade mycket på Dingo...men vi fick en 1:a + ck och blev 2:a i öppen klass (skit). Slutade som 4:e bästa hane. Är jättenöjd med premiären, men hade mer än gärna tagit emot ett cert..... Lilla Leisl visades också, hon fick en slät 1:a... Konkurrensen var stentuff. Leisl skötte sig jättebra, förutom som domaren skrev "önskar mera drive".

Tack Anette för sällskapet!!! Det har varit två roliga, pratiga dagar och jag är totalt slut (talar inte om vart jag har ont idag).



1 kommentar:

annkin57 sa...

Tuuuusen tack igen!!!!! Bra jobbat, ledsen bra att du ska få så ont. Hämtar hem lillan på torsdag.