torsdag 7 augusti 2008

gillar inte att klaga men...

...ska aldrig följetången med Försäkringskassan slut?!?!?!?!?!?!
Efter att ha fått rätt i Länsrätten, 1000-tals telefonsamtal (känns det som) och snart 1 1/2 år är det fortfarande inte färdigt.
Har äntligen fått kontakt med nån som jag tror är rätt och verkar har alla hästar hemma. Hoppas verkligen att detta är rätt person (som jag t o m har tel.nr. till).... Det är nästan som om det är "mitt fel" att försäkringskassan har gjort fel, slarvat bort papper och allt vad det nu är. På det stället finns ingen ärlighet eller egenkänsla, som "kund" måste man orka överbevisa allt.
Tycker att jag har gjort allt jag ska, talat om allt jag vet och mer därtill.
Vill ha det här avslutat NU så jag kan lägga det bakom mig och gå vidare här i livet. Men inget går ju smidigt i denna världen, får nog vara beredd på att vänta några veckor till...

Inga kommentarer: