torsdag 14 augusti 2008

utställning på gång

Imorgon bär det iväg till Nyköping. Jag, Anette, Dingo och Leisl packar bilen full och ger oss iväg. På lördag är det hundutställning. Det blir premiär utan mammaAnnki.... Det känns jättekonstigt, det är ju alltid jag som är med henne och servar o grejar, nu är det jag som ska gå i ringen?!?! Lungn brukar jag också vara, men det kännas redan i kroppen att nåt är på gång. Konstigt! Har inga förhoppningar, förutom att båda får 1:or (men mer är ju alltid kul).
På vägen dit ska vi stanna i Linköping. Anette är SOS-instruktör och har sitt träningsekipage där. Det är tänkt att jag och hundarna ska hjälpa till med träningen på något sätt, möte med hund kanske? Har ju två coollugna hundar, så det blir nog bra! Spännande ska det iallafall bli!
Natten till lördag ska vi tillbringa på Nyköpings vandrarhem.
Miró får tillbringa natten hos Eje o Gunsan, eftersom husse Ola börjar jobba på fredag kväll. Lycka till båda två!

2 kommentarer:

Christina sa...

Lycka till :)

annkin57 sa...

Tack å tack å hemskt mycket tack!