fredag 8 augusti 2008

Hundbesök

Igår fick vi finbesök av mammaAnnki och tjejerna! Det blev många hundar - 6 st!!!!!
Vi hade det så trevligt. Det var highlife ett tag innan pojkarna förstod att de stylade förgäves. Det skällde och morrade lite här och där...
Sen var det styling på hög nivå, både Dingo och Miró blev klippta - de är så snygga nu!
Det här är Leisl, en Wheaten terrier tik på 2 år. Hon ska bo hos oss ett litet tag. Nästa helg ska jag, Dingo, Leisl och Anette åka på utställning i nyköping alldeles själva.... Hur nu detta ska gå utan Annki???
Silly är en av mina favoriter - och jag hennes... English Toy Terrier på snart 4.

Här är Silly och Stina (dotter till Silly).
TACK Thomas för kräftorna!!!!!

2 kommentarer:

annkin57 sa...

Tack så mycket för allt, det måste vi göra oftare. Lycka till i Nyköping. Ta hand om min lilla.

Christina sa...

Ojojoj vilka fina hundar, en sån vill jag ha :) otroligt fin.